Уроки права в 9 класі
Мета. Перевірити вміння учнів
застосовувати набуті знання у незвичайних ситуаціях.
Розвивати логічне мислення:
пам'ять, увагу, самостійність.
Виховувати інтерес до предмету, вивчення
правознавства.
Тип уроку: узагальнюючий урок.
Форма проведення уроку: урок-гра « Що ? Де ?
Коли ?»
Обладнання: конверти, телевізор,
магнітофон, секундомір, табло підсумку, стіл для гри.
Мета:
Розкрити поняття «правопорушення» , «правомірна поведінка»; вияснити причини та
види правопорушень; з’ясувати цілі, види та підстави юридичної
відповідальності.
Розвивати критичне
мислення, вміння аналізувати життєві ситуації.
Формувати навички
правомірної поведінки. Сприяти вихованню правової культури.
Тип уроку: комбінований урок.
Форма проведення: урок – форум.
Обладнання: Роздатковий матеріал, ілюстрації , комп’ютер, Конституція України,
витяг з Кримінального кодексу.
Урок з Всесвітньої історії 10 клас.
Мета: Узагальнити знання учнів з теми «
Тоталітарні та диктаторські режими».
Розвивати вміння учнів визначати
чоловічі риси тоталітарних режимів, їх особливості в різних країнах. Сприяти
вихованню на ідеалах демократії.
Тип уроку: узагальнення та
систематизація знань.
Форма уроку: урок – суд.
Обладнання: політична карта Європи.
10 клас Всесвітня історія.
Мета: охарактеризувати наслідки Першої світової війни для
країни; з’ясувати причини встановлення фашизму; закріпити навички аналізу і
зіставлення історичного матеріалу;
Формувати вміння характеризувати
історичну особистість, розкрити внутрішні мотиви дій особистості та її вплив на
історичний процес на прикладі Б. Муссоліні.
Виховувати в учнів почуття
патріотизму, толерантності, стійких демократичних переконань і неприйняття
ідеології фашизму.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу;
Форма проведення уроку: інтегрований, бінарний;
Обладнання: підручник, документальний фільм, магнітофон, карта
« Країни Європи», виставка виробів з Італії ( оливки, апельсини, горіхи,
яблука, спагеті, взуття, тощо);
Основні поняття і терміни: Фашизм, корпоративна система, Дуче;
Основні дати і події: 24 – 28 жовтня 1922р. – « Похід на
Рим», 29 жовтня 1922 р. – Призначення Б. Муссоліні керівником уряду;
Особистості в історії: Б. Муссоліні.
Тема: Українськадержава гетьмана П. Скоропадського. Внутрішня та зовнішня політикагетьманського уряду.
Мета уроку:
· Навчальна: проаналізувати політику
ЦР на завершальному етапі; визначити причини встановлення влади П.
Скоропадського в Україні;
· Розвиваюча: розвивати навички
встановлення причинно-наслідкових зв’язків та вміння учнів отримувати нові
знання, використовуючи різні джерела інформації;
· Виховна: виховувати пошану до
державотворчих традицій в Україні.
Тип уроку:
вивчення нового матеріалу, урок з
використанням ІКТ.
Форма проведення: урок-форум.
Обладнання: підручник (Турченко Ф. Г. Історії України. 10 кл.: підруч. для загальноосвіт. навч. закл.:
профільний рівень / Ф. Г. Турченко. – К.: Генеза, 2010. - 304 с.) - §47 – 48;
атлас-шаблон з Історії України 10 клас; роздатковий матеріал
(навчально-методичний комплекс до уроку); демонстраційно-мультимедійні
матеріали до уроку: презентація у Power Point, відеоролик «Останній гетьман України», портрет П.
Скоропадського, схеми «Внутрішня та зовнішня політика П. Скоропадського»,
«Система влади Української Держави», історичні джерела: документ №1 «Грамота до
всього українського народу», документ №2 «Про тимчасовий державний устрій
України».
Основні терміни і поняття:
Очікувані результати: після цього уроку учні зможуть:
оцінити рівень власних навчальних досягнень з теми, характеризувати шляхи формування державного апарату за часів
гетьманату П. Скоропадського, здійснювати аналіз внутрішньої та зовнішньої
політики Української Держави.
Методи і прийоми: евристична бесіда, репродуктивна
бесіда, робота з підручником, вправи для очей, «Випереджаючи вчуся», дослідницьке проектування, «Дерево
рішень», «Прес», рецензування відповідей товариша, самооцінка.
Технології: здоров'язберігаюча, проектна,
розвивальна, критичного мислення.
Форми роботи: індивідуальна, фронтальна, групова.
Завдання:
1.
Охарактеризувати прихід до влади П. Скоропадського.
2. Надати
характеристику формуванню державного апарату за часів гетьманату П.
Скоропадського.
3.
Висвітлити державну символіку Української Держави.
4.
Проаналізувати внутрішню політику П. Скоропадського.
5.
Розібрати напрямки зовнішньої політики
Української Держави.
6. Надати
оцінку діяльності гетьмана П. Скоропадського.
Вашингтонська конференція
Вашингтонська конференція
Мета:
Навчальна: пояснити суть
міждержавних суперечностей на Далекому Сході й у Тихоокеанському регіоні,
охарактеризувати хід Вашингтонської конференції, проаналізувати її рішення,
розкрити сильні та слабкі сторони Версальсько-Вашингтонської системи;
Розвиваюча: вдосконалювати вміння
порівнювати, оцінювати й пояснювати історичні події, розвивати навички групової
роботи під час обговорення історичних проблем, формувати в учнів історичний
світогляд через знання про систему міжнародних відносин у міжвоєнний період;
Виховна: виховувати в учнів
толерантність та тактовність до думок інших, розуміння необхідності вирішення
протиріч та конфліктів мирним шляхом.
Тип уроку:
онлайн-конференція
Обладнання: підручник (Всесвітня історія: підр. для 10кл.
загальноосв. навч. закл., рівень стандарту, академіч./ П.Б. Полянський.- К.:
Генеза,2010.; Щупак І.Я., Морозов Л.В. Всесвітня історія: підр. для 10кл.
загальноосв. навч. закл. – Запоріжжя: Прем’єра, 2010), роздатковий матеріал:
журнал-закладка (навчально-методичний комплекс до уроку); демонстраційні
матеріали — мультимедійні матеріали до
уроку: презентація Power Point, відеоролик «Гра Богів» ; портрети лідерів конференції,
історичні джерела (документ №1 « Угода
5-и держав», «Угода 9-и держав»), картки
з індивідуальним завданням; указка-лазер; історичні кубики; історична карта «Політична
карта світу після першої світової війни (на 1923р.)»
Методи:
евристичний, груповий, методика
«Випереджаючи вчуся» дослідницьке
проектування, «Прес», проблемний.
Міжпредметні зв’язки: правознавство,
українська мова, географія, інформатика.
Опорні
поняття:
Вашингтонська конференція, «угода 4-х держав», «угода 5-и держав», «угода 9-и
держав», Версальсько-Вашингтонська система, принципи відкритих дверей та рівних
можливостей, Мала Антанта.
Основні
дати:
12
листопада 1921 р. – 6 лютого 1922 р. – робота
Вашингтонської конференції;
13
листопада 1921 р. – Договір чотирьох держав;
6
лютого 1922 р. – Договір п’яти держав;
6
лютого 1922 р. – Договір дев’яти держав;
1919
– 1935 рр. – існування Версальсько-Вашингтонської
системи.
Основні
знання учнів:
ü Суперечності
на Далекому Сході й у Тихоокеанському регіоні;
ü Рішення
Вашингтонської конференції;
ü Суперечності
сформованої у повоєнний час системи мирних договорів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий